القائمة الرئيسية

الصفحات

كنت عايشه 000000000000000000000000000000000000000ااحلى عيشه فى عمرى كله وحابه عيشتى بدام كانت معاك معيشانى مع حلم عمرى سنين بطولها فى حلمى الجميل مع السعاده وبقيت اقولها بدام بنولها وبنعم بعيشتى نهار وليل كل يوم من اولها بس يامليون خسارة اهى مرت ايامى وخلص مجالها واهو جه بحياتى اللى معملناش حسابه والحب نفسه قفلى بابه ولا كان فى بالى فى اى يوم واهو جه أوام واهو كان بيلوم عليا عشان مبقاش أفرح واشيل معايا طبعا هموم معمريش فى يوم كنت فاكره روحى فى يوم تشيلها فى كل مطرح ولا كنت من جوايا انا حابه اشيلها من البدايه ولا وقت ما اسرح فى الخيال بأى حال واهى فى النهايه اضطريت اشيلها غصب عنى واهو كان محال وبذوق مرارها من صغر سنى وبقت رجليا ماهيش شايلانى من ثقل شيلتى اللى انا مش قادرالها واهو كان مغصوب عليا اشيل ذنوبك بكل حيرتى لما لقيتك بتضرب بوعدك كل حيط واسود قلبك من ساعة مفكرت روحى انا حبيت بجد الحب اللى معادش ينفع معاه عييط عشان لقيت فى كرهك ده ليا مالوش قد بدام رميتني فى كل باليه وقررت تهجر وتشتم وتضرب فقررت اهرب م الحب ده اللى مالقيتوش مراعى حبى كله وقلب عليا واوام بدل مشاعرة ومبقيتشى هيه فى ظل ذله وبقت علاقتى بيه فيها كل الاذيه بالطبع ليا مع كل حزنى عللى راح من عمرى كله واهوراح عشانك غصب عنى واهو راح هباء وخساره طبعا عشان مالقيتش منه غير كل الغباء اللى مجننى وبقيت بقوله ياريت تسيبنى مش تيجى تحاسبنى على اللى راح من عمرك انت من قبل منى وتحملنى وحدى اشيل على كتافى شماعة أخطائك والمسؤليه وده حرام عليك وخسارة ليا ولا كان بيدى وقررت تهجر حبك انت من بدرى بدرى واهى جت بيدك. وكان دورى اصدك وبدال منرجع نعاتب بعضينا قررت اشطب كل ماضينا واعيش براحتى وارحل لوحدى ومع كل ماضيك لو حابب تعيشه عيشه وحدك وخليك مكمل وده القرب منك مكانش نعمه من الاول يبقى ازاى يطول ولا عمره يحصل بدام حبك انت اللى ماهوش مكمل ومافيهوش صراحتك. ولا بانتشى ليا ولا اى عاطفه بالطبع منك ممكن تكمل فى ظل بخلك ومع كل ظلمك هيكونلى نقمه وانا مش حابه اكمل ( كاتب الاغانى يسرى البنوبى )

تعليقات