بقلم دصبرين محمد الحاوي
مصر
بلاش تعاتبيني
ويقولك انسيني
ياسكنة في نبض قلبي
وفي دمي وفي كل شرايني
كان لازم احاول نسيانك
وابعد علشاني
وعلشانك
في البعد هيوحشني حنانك
والدنيا حكمة يفرقنا
مهما تعبنا
ولا اشتاقنا
بس اكيد في صالحنا فراقنا
كان لازم اتعود علي
بعدك
ياللي ماحبيتش انا من بعدك
ماقدرش ارجع
واطلب ودك
وبقول انسيني وبلاش
تعاتبيني
انا سبتك والدمع في عيني
ولما عرفت انك
فاكراني
اتمنيتك يوم تنسيني
والأحلام مش بأيدينا
وحكم قدرنا صعب
علينا
وبعدنا وياريتنا
نسينا
ولوجيت انا في بالك بكرة
خليني عبارة عن
ذكري
عمري مانسيتك
علي فكرة
لكن الفراق أصبح اكيد
ولازم ننسي ونفضل
بعيد
بقلم دصبرين محمد الحاوي
مصر
تعليقات
إرسال تعليق